Co-working Ruimte Boekingssoftware
Betrouwbaar CRM-systeem voor het automatiseren en beheren van kantoor- en ruimteverhuur in co-working ruimtes. App voor online boeking.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online coworking boeking
Optimaliseer uw coworking verhuur met de EasyWeek-app, die ondernemers en freelancers de mogelijkheid biedt voor online werkruimte boeking.
Een geavanceerd reserveringssysteem om gemakkelijk werkruimtes te boeken.
Ingebouwd betalingsplatform voor veilige en snelle transacties.
Beheer van werkruimtes en hun beschikbaarheid.
Klanten kunnen beoordelingen achterlaten om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen.
24/7 klantenservice om eventuele problemen op te lossen.
Mogelijkheid om te integreren met populaire externe diensten voor meer efficiëntie.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enig gedoe.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer je succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe kan EasyWeek mijn coworking ruimte helpen?
EasyWeek kan uw coworking ruimte helpen door een intuïtief en efficiënt boekingssysteem te bieden. Het platform stelt uw leden in staat om bureaus, kamers of andere bronnen die u aanbiedt in real-time te boeken. Het automatiseert ook het boekingsproces, waardoor administratieve taken worden verminderd en u zich kunt richten op andere aspecten van uw bedrijf.
Kan ik het boekingsproces aanpassen aan de behoeften van mijn coworking bedrijf?
Ja, het boekingssysteem van EasyWeek is zeer aanpasbaar. U kunt aangepaste boekingsformulieren instellen, uw eigen boekingsregels definiëren, boekingslimieten instellen en nog veel meer. U kunt het platform perfect afstemmen op uw bedrijfsmodel en operationele behoeften.
Kan EasyWeek integreren met mijn bestaande website of mobiele app?
Ja, EasyWeek biedt naadloze integratieopties met uw bestaande website of mobiele app. Op deze manier kunnen uw klanten direct vanaf uw platform boeken, wat zorgt voor een soepele en gemakkelijke gebruikerservaring.
Kan ik meerdere locaties of kamers beheren via EasyWeek?
Absoluut. EasyWeek is ontworpen om meerdere locaties of kamers te beheren. Of u nu verschillende coworking-ruimtes heeft op verschillende locaties of talrijke kamers binnen één locatie, EasyWeek kan dit aan. U kunt elke locatie onafhankelijk instellen en ze allemaal beheren vanaf een enkel, gecentraliseerd dashboard.
Welke soort ondersteuning biedt EasyWeek aan zijn klanten?
EasyWeek biedt uitgebreide ondersteuning aan zijn klanten. We bieden een gedetailleerde gebruikersgids, videocursussen en een speciaal klantenserviceteam dat beschikbaar is om u te helpen bij het opzetten en beheren van uw boekingssysteem. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke ervaring heeft met ons platform.
Verhoog uw conversieratio en verbeter de kwaliteit van uw klantenservice met directe toegang tot alle EasyWeek-functies.