Software voor Feestzaal
Uitgebreid systeem voor het beheren van feestzaal en evenementruimte verhuur.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online reserveringen van feestzalen
Waardeer het gemak van de EasyWeek-app voor de feestzaal. Online reserveren, kalender en schema van objectbeschikbaarheid.
Eenvoudig beheer en planning van evenementen met een intuïtieve kalenderweergave.
Mogelijkheid om reserveringen te beheren, inclusief annuleringen en wijzigingen.
Accepteer en beheer online betalingen op een veilige en betrouwbare manier.
Beheer uw klantendatabase, inclusief contactinformatie en reserveringshistorie.
Toon en beheer de verschillende opstellingen en indelingen van uw feestzaal.
Krijg inzicht in prestaties en trends met behulp van geavanceerde rapportage en analyse tools.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enig gedoe.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer je succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe profiteert mijn banketzaalbedrijf van het EasyWeek-platform?
EasyWeek helpt om het boekingsproces te vereenvoudigen en automatiseren. Het stelt uw klanten in staat om de zaal te reserveren, hun gewenste datum en tijd te kiezen en online betalingen te doen. Het helpt u ook om uw agenda efficiënt te beheren, waardoor de kans op dubbele boekingen of gemiste afspraken wordt verminderd.
Kan ik meerdere feestzalen beheren op EasyWeek?
Ja, EasyWeek stelt je in staat om meerdere locaties te beheren vanaf één dashboard. Dit is vooral handig als jouw bedrijf op verschillende locaties actief is.
Is er een optie om EasyWeek te integreren met mijn bestaande website?
Ja, EasyWeek biedt een gemakkelijk te gebruiken widget die kan worden geïntegreerd in uw bestaande website. Hierdoor kunnen uw klanten hun reserveringen direct vanaf uw site maken.
Hoe gaat EasyWeek om met betalingen en facturen?
EasyWeek ondersteunt verschillende betalingsgateways, waardoor klanten rechtstreeks via het platform betalingen kunnen doen. Het genereert ook automatisch facturen, waardoor u tijd bespaart en fouten vermindert.
Welk soort klantenservice biedt EasyWeek aan?
EasyWeek biedt 24/7 klantenservice aan. Ons team staat altijd klaar om u te helpen met eventuele problemen of vragen die u heeft over het gebruik van het platform.
Probeer EasyWeek voor efficiënt beheer van uw bedrijf. Onze ondersteuning is altijd beschikbaar: 7 dagen per week, gratis op elk tarief.