Software voor Dierenkliniek
Handige CRM voor dierenartsenpraktijken en online afsprakensysteem voor dierenartsbezoeken.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online afspraken bij dierenkliniek
Waardeer het gemak van de EasyWeek-app voor de dierenkliniek. Online afspraken, handige kalender en het rooster van de dierenartsen.
Maak direct een afspraak voor uw huisdier via ons eenvoudige online boekingssysteem
Toegang tot het digitale medische dossier van uw huisdier voor een volledig overzicht van de gezondheidsgeschiedenis
Informatie over spoedeisende zorg en directe toegang tot onze 24/7-diensten
Vind onze kliniek gemakkelijk met onze ingebouwde locatiezoeker
Duidelijke informatie over onze tarieven voor verschillende diensten en behandelingen
Lees beoordelingen van andere klanten om een beter beeld te krijgen van onze diensten
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enig gedoe.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer je succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe kan een online boekingssysteem zoals EasyWeek mijn dierenkliniek helpen?
EasyWeek kan uw afspraakproces stroomlijnen door klanten in staat te stellen op elk moment online afspraken te boeken. Dit vermindert de werklast van uw receptiepersoneel en verkleint de kans op gemiste oproepen en verloren afspraken. Het platform biedt ook geautomatiseerde herinneringen en bevestigingen om no-shows te verminderen.
Is het EasyWeek-platform gemakkelijk in te stellen voor mijn dierenkliniek?
Ja, het instellen van EasyWeek voor uw dierenkliniek is eenvoudig en duidelijk. U kunt het platform aanpassen aan de behoeften van uw bedrijf, uw openingstijden, aangeboden diensten instellen en zelfs meerdere locaties beheren indien nodig.
Kan EasyWeek integreren met mijn bestaande dierenkliniek software?
Ja, EasyWeek is ontworpen om te integreren met verschillende softwaresystemen. Als u specifieke integratievereisten heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor hulp.
Hoe gaat EasyWeek om met klantgegevens? Is het veilig?
EasyWeek neemt gegevensbeveiliging serieus. We gebruiken geavanceerde beveiligingsprotocollen om ervoor te zorgen dat alle klantgegevens worden beschermd en vertrouwelijk blijven. We houden ons aan de GDPR-regelgeving en delen uw gegevens nooit met derden zonder uw toestemming.
Kunnen klanten afspraken maken buiten de openingstijden van mijn dierenkliniek?
Ja, met EasyWeek hebben klanten de flexibiliteit om 24/7 afspraken te maken. De afspraken worden echter gepland binnen uw ingestelde openingstijden.
Verhoog uw conversieratio en verbeter de kwaliteit van uw klantenservice met directe toegang tot alle EasyWeek-functies.