Flexibele tarieven voor onbeperkte groei
Kies een tariefplan dat past bij uw mogelijkheden en ambities.
Bespaar 20% met jaarplannen
Al onze betaalde plannen hebben een gratis proefperiode van 14 dagen. We vragen niet naar je creditcard tijdens de registratie en de proefperiode eindigt automatisch zonder auto-onderbreking. De prijs is exclusief belastingen en btw kan worden toegepast waar van toepassing.
Overzicht van tariefplannen
Kies een tarief met de nodige functies voor het beheren en ontwikkelen van uw bedrijf.
Kosten voor het doorgeven van berichten (bijv. sms, e-mail, WhatsApp) zijn niet inbegrepen in de kosten van het tariefplan en worden afzonderlijk in rekening gebracht
Tariefcalculator
Douanetarieven voor uw bedrijf
Je medewerkers die diensten verlenen, krijgen salaris en hebben individuele roosters
De te boeken bronnen, zoals ruimtes, apparatuur of apparaten, met een individueel boekingsschema en beschikbaarheid
Vestigingen van je bedrijf die hun eigen adres, personeel, eenheden, diensten en werkschema's hebben
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Welke verschillende plannen en prijsopties zijn er beschikbaar?
EasyWeek biedt een verscheidenheid aan plannen om aan verschillende zakelijke behoeften te voldoen. Dit omvat een gratis optie en verschillende betaalde opties. Details over de kenmerken en prijzen van elk plan zijn te vinden op onze pagina 'Plannen en Prijzen'.
Is er een proefperiode voor de betaalde opties?
Ja, EasyWeek biedt een proefperiode van 14 dagen voor onze betaalde functies. Hierdoor kunt u de functies en voordelen van onze betaalde opties testen voordat u een verplichting aangaat.
Kan ik mijn abonnement op elk moment opzeggen?
Ja, u kunt uw EasyWeek-abonnement op elk moment opzeggen. We begrijpen dat bedrijfsbehoeften kunnen veranderen en we willen u de flexibiliteit bieden om de beste optie voor uw situatie te kiezen.
Welke functies zijn inbegrepen in het gratis abonnement?
Ons gratis abonnement biedt basisfunctionaliteit voor boekingen. Voor meer geavanceerde functies zoals geautomatiseerde herinneringen, gedetailleerde analyses en prioritaire ondersteuning, zou u moeten kiezen voor een van onze betaalde abonnementen.
Als ik kies voor een betaald abonnement, word ik dan maandelijks of jaarlijks gefactureerd?
EasyWeek biedt zowel maandelijkse als jaarlijkse factureringsopties. U kunt degene kiezen die het beste past bij uw bedrijf.
Welke betaalmethoden accepteert u?
Wij accepteren alle belangrijke creditcards voor betaling. Als u een specifieke betaalmethode in gedachten heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam om de haalbaarheid te bespreken.
Is er een korting voor jaarabonnementen?
Ja, we bieden kortingen voor jaarabonnementen. Bekijk onze 'Plannen en Prijzen' pagina voor meer details.
Wat gebeurt er na afloop van mijn proefperiode?
Na afloop van je proefperiode wordt je automatisch omgezet naar het betaalde abonnement dat je hebt gekozen tijdens de aanmelding voor de proefperiode. Als je niet wilt doorgaan met een betaald plan, kun je op elk moment tijdens de proefperiode annuleren.
Kan ik mijn abonnementsplan wijzigen nadat ik me heb aangemeld?
Ja, u kunt uw abonnementsplan op elk moment opwaarderen of verlagen via uw accountinstellingen.
Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik mijn abonnement opzeg?
Als je je abonnement opzegt, worden je gegevens 30 dagen bewaard. Daarna worden ze permanent van onze servers verwijderd.
Wees bij uw klanten, wij regelen de rest
Verbind met EasyWeek voor soepele bedrijfsvoering. Onze ondersteuning is altijd beschikbaar: 7 dagen per week, beschikbaar op elk plan.