Hoe te beginnen met EasyWeek
Een paar eenvoudige stappen om het online boekingsysteem van EasyWeek voor uw bedrijf op te zetten. Leer hoe de software uw bedrijf helpt succesvol te zijn.
Lancering over 15 minuten
De initiële systeemconfiguratie is extreem eenvoudig. Er zijn diverse instellingen beschikbaar voor specifieke bedrijfsvereisten.
Beschrijf uw bedrijf
Geef alle belangrijke informatie over uw bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om zich bij u te registreren.
- Vul uw bedrijfsgegevens en branding in
- Een schema opstellen, diensten toevoegen, team
- Synchroniseer met uw agenda
Verbind EasyWeek met uw diensten
Zorg voor boekingen uit verschillende bronnen
- Kopieer de widgetcode en plak deze op je website
- Deel de boekingslink met je klanten
Lanceer online boeken
Geef uw klanten de mogelijkheid om op elk moment zelfstandig diensten te boeken - zonder overlays en complexiteit
- Klanten kunnen 24/7 de beschikbaarheid controleren en boeken
- Aangepaste annulerings- en no-showvoorwaarden
- Personeel en klant worden tijdig op de hoogte gebracht
Gebruik de ingebouwde functies voor bedrijfsontwikkeling
Evalueer hoe efficiënt het systeem boekingen plant en beheert zonder uw deelname
- Loyaliteitsprogramma, kortingen, bonussen
- Automatische mailings naar klanten via populaire kanalen
- Kant-en-klare merkwebsite en mobiele app voor je klanten
Klaar! Je hebt je bedrijf succesvol opgewaardeerd!
Pak je zakelijke golf met EasyWeek
Voor
Constante overlappingen en verlies van klanten
- Fouten door chaotische handmatige planning
- Orders verliezen door niet op te nemen
- Klanten vergeten afspraken
Na
Zaken lopen soepel zonder uw hulp
- Geautomatiseerde workflow en handige planning
- Klanten boeken via de website
- Automatische boekingsmeldingen en herinneringen
Intuïtieve interface
Gebruik alle functies van ons product absoluut gratis en zonder enige beperkingen. Evalueer de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.