Kliniek Software
Handige tools voor het online boeken van patiëntenafspraken en het beheren van het schema van een medische kliniek
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online kliniekafspraken
Ontdek het gemak van de EasyWeek-applicatie voor medische klinieken. Online afspraken, handige kalender en doktersroosters. Geen overlays en routine.
Laat uw patiënten gemakkelijk online afspraken maken op elk moment van de dag.
Automatische herinneringen helpen om no-shows te verminderen en uw patiënten op de hoogte te houden.
Houd patiëntgegevens veilig en gemakkelijk toegankelijk met digitale medische dossiers.
Maak en stuur facturen direct vanuit het systeem, bespaar tijd en vermijd fouten.
Bied virtuele zorg aan uw patiënten waar ze ook zijn.
Verzamel en reageer op feedback van patiënten om uw zorg te verbeteren.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enig gedoe.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer je succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat is EasyWeek en hoe kan het mijn kliniek helpen?
EasyWeek is een online boekingsplatform ontworpen om de bedrijfsvoering van uw kliniek te stroomlijnen en automatiseren. Het stelt uw patiënten in staat om online afspraken te maken, terwijl uw personeel schema's kan beheren, patiëntgeschiedenis kan volgen, en meer, allemaal op één plek. Dit helpt om tijd te besparen, fouten te verminderen en de patiëntervaring te verbeteren.
Is de informatie van mijn patiënt veilig bij EasyWeek?
Ja. Bij EasyWeek nemen we gegevensbeveiliging zeer serieus. Alle transacties zijn versleuteld en de gegevens van uw patiënt worden veilig opgeslagen. We voldoen aan alle relevante wetten en regelgeving op het gebied van gegevensbescherming.
Kan EasyWeek integreren met mijn bestaande kliniekbeheersoftware?
Ja. EasyWeek is ontworpen om naadloos te werken met de meeste kliniekbeheersoftwaretoepassingen. Als u specifieke integratievragen heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor verdere hulp.
Kan ik het boekingsproces bij EasyWeek aanpassen?
Absoluut. EasyWeek is volledig aanpasbaar. Je kunt je eigen boekingsregels, werktijden, aangeboden diensten en meer instellen. Je kunt ook de look en feel van de boekingsinterface aanpassen om bij de branding van je kliniek te passen.
Wat gebeurt er als ik hulp nodig heb of een probleem heb met EasyWeek?
We bieden 24/7 klantenservice. U kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of ons online ondersteuningscentrum. We zijn er altijd om u te helpen het meeste uit EasyWeek te halen.
Gebruik alle functies van ons product absoluut gratis en zonder enige beperkingen. Evalueer de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.