Online Klantenbeheer Software
Een betrouwbaar systeem voor het onderhouden van een klantenbestand en het beheren van gegevens over uw zakelijke gebruikers.
Klantenbestand beheer
Verzamel informatie over uw gasten, groepeer de gegevens en bewaar deze in segmenten voor verder werk.
- Volledig klantbeeld: notities, statistieken en bezoekgeschiedenis
- Aanpasbare kalenderinstellingen
- Snelle import van het klantenbestand
Meldingssysteem
De module voor berichten en herinneringen stelt uw team en klanten in staat om op de hoogte te zijn van geplande vergaderingen op elk gewenst moment.
- Gepersonaliseerde berichten
- SMS, Telegram, WhatsApp, enz.
- Pushmeldingen en e-mails
Verminder het aantal no-shows en annuleringen van klanten
Verminder niet-productieve werkuren van medewerkers. Moedig klanten aan om op tijd te zijn en gemiste afspraken te voorkomen.
Krijg uw eigen merk mobiele app
Uw klanten kunnen diensten boeken, reserveringen beheren en meldingen ontvangen via de mobiele app.
Uitgebreid profiel van elke klant
De klantendatabase van EasyWeek is uw onmisbare hulpmiddel voor het verzamelen van informatie over potentiële en huidige klanten. Gebruik notities en attributen om de service te verbeteren en importeer of exporteer gegevens indien nodig.
Creëer je succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat is de functie 'Klantendatabase' in EasyWeek?
De 'Klantendatabase' van EasyWeek is een functie die bedrijven in staat stelt om hun klantinformatie te beheren en te organiseren. Het bevat verschillende functionaliteiten zoals het toevoegen, bewerken en verwijderen van klantenrecords, het bijhouden van klantenboekingen en transacties, en meer.
Hoe kan de functie 'Klantendatabase' mijn bedrijf ten goede komen?
De functie 'Klantendatabase' stelt u in staat om al uw klantinteracties op één plek te volgen en te beheren. Het kan u helpen met klantretentiestrategieën, gepersonaliseerde marketing en het verbeteren van de algehele klantenservice.
Is mijn klantgegevens veilig bij EasyWeek?
Ja, EasyWeek is toegewijd aan het waarborgen van de veiligheid van uw klantgegevens. We gebruiken geavanceerde beveiligingsmaatregelen om uw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en gebruik.
Kan ik mijn bestaande klantendatabase importeren in EasyWeek?
Ja, EasyWeek stelt bedrijven in staat om hun bestaande klantendatabase te importeren. In geval van problemen of uitdagingen, staat ons ondersteuningsteam altijd klaar om te helpen.
Kan ik mijn klantgegevens exporteren van EasyWeek?
Ja, u kunt uw klantgegevens op elk moment exporteren van EasyWeek. Dit kan nuttig zijn voor het maken van back-ups, of voor het gebruik van de gegevens in andere systemen of platforms.
Gebruik alle functies van ons product absoluut gratis en zonder enige beperkingen. Evalueer de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.