Software voor Tattoo Studio
De beste oplossing voor het beheren van een permanente make-up salon, planning en bedrijfsontwikkeling.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online reserveringen bij een tattoosalon
Evalueer de mogelijkheden van de EasyWeek applicatie voor een permanente make-up studio. Online reserveringen, een handige kalender en een schema voor meesters. Geen overlays en routine voor de salonbeheerder.
Maak het gemakkelijk voor klanten om hun eigen afspraken te plannen op elk moment van de dag.
Toon uw werk en resultaten in een mooie en professionele foto galerij.
Laat potentiële klanten de ervaringen van anderen zien om hun vertrouwen in uw diensten te vergroten.
Geef duidelijke informatie over de diensten die u aanbiedt en de bijbehorende prijzen.
Zorg ervoor dat klanten gemakkelijk uw locatie kunnen vinden en contact met u kunnen opnemen.
Bied veilige betalingsopties aan om het gemakkelijk te maken voor klanten om voor diensten te betalen.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enig gedoe.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer je succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat is het voordeel van het gebruik van EasyWeek voor mijn permanente make-up bedrijf?
EasyWeek stelt je in staat om je boekingsproces te automatiseren, waardoor het voor je klanten makkelijker wordt om afspraken in te plannen, en je meer tijd overhoudt om je te concentreren op je diensten. Je kunt je schema beheren, je voorraad bijhouden en zelfs geautomatiseerde herinneringen naar je klanten sturen.
Hoe helpt EasyWeek mij bij het beheren van mijn voorraad?
EasyWeek heeft een ingebouwd voorraadbeheersysteem. Hiermee kunt u het gebruik van uw producten en benodigdheden volgen, waardoor u kunt anticiperen op wanneer u opnieuw moet bestellen. Het kan u ook helpen trends in productgebruik te identificeren, zodat u uw aankopen dienovereenkomstig kunt aanpassen.
Kan EasyWeek meerdere reserveringen tegelijkertijd verwerken voor mijn permanente make-up bedrijf?
Ja, EasyWeek kan meerdere reserveringen tegelijkertijd verwerken. Dit is bijzonder nuttig voor bedrijven zoals die van jou, waar je mogelijk meerdere klanten hebt geboekt voor verschillende diensten op hetzelfde moment.
Kan ik EasyWeek gebruiken om herinneringen naar mijn klanten te sturen?
Ja, met EasyWeek kunt u geautomatiseerde herinneringen naar uw klanten sturen. Dit kan helpen om no-shows en last-minute annuleringen te verminderen. U kunt deze herinneringen aanpassen aan de behoeften van uw bedrijf.
Kan ik EasyWeek integreren met mijn bestaande website?
Ja, EasyWeek kan gemakkelijk worden geïntegreerd met uw bestaande website. Dit stelt uw klanten in staat om direct vanaf uw website afspraken te maken, waardoor het boekingsproces nog handiger voor hen wordt.
Probeer EasyWeek voor efficiënt beheer van uw bedrijf. Onze ondersteuning is altijd beschikbaar: 7 dagen per week, gratis op elk tarief.